reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Števková

Petra Števková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nasaďte mi putá a utečiem vám. Dajte mi pocit voľnosti a ja sa vrátim.. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáLevice

reklama

Levice

Milá Družba,

Petra Števková

Milá Družba,

Vstup lemovali rozobraté schody a rozbité vitríny. Na medziposchodí na zemi ležala vlajka. Žlto-zelená vlajka. Otrhaná, špinavá a pošliapaná. Podobne, ako kultúra a nakladanie s majetkom mesta. Prekročila som ju na znak úcty k všetkým hodnotám, ktoré ma s mestom spájajú. A nielen z úcty k hodnotám ale aj z úcty k ľuďom, ktorí tu žijú a pracujú a tiež k ľuďom, ktorí tu žiť a pracovať dokážu. Ale boli aj takí, ktorí si tú vlajku ani nevšimli a s čistým svedomím po nej prešli...

  • 9. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu